Grąžinimas

  • Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, grąžinti prekę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės priėmimo ir atgauti už prekę sumokėtą kainą.

  • Pirkėjas turi padengti tiesiogines prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas.

  • Prekės turi būti tos pačios būklės, kokios gavote ir supakuotos apsaugant nuo standartinių mechaninių pažeidimų galimų siuntimo metu.

  • Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus pirkėjui ne vėliau nei per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinamos prekės priėmimo.

    Grąžinti negalima šios kategorijos prekių

  • Supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios nėra tinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių - Tai gali būti kosmetikos, parfumerijos, asmens higienos prekės

  • Garso arba vaizdo įrašai bei programinė įranga, kurie buvo išpakuoti po pristatymo - Tai apima CD, DVD, programinės įrangos diskus ir kitas laikmenas.

  • Laikraščiai, žurnalai ar kiti periodiniai leidiniai - Tai apima įvairius periodinius spaudinius.

  • Specialiai vartotojui pagamintos ar individualiai pritaikytos prekės - Tai gali būti individualizuoti produktai, tokie kaip pagal užsakymą gaminami baldai, drabužiai ar aksesuarai.

  • Visos elektronikos prekės

Šie apribojimai grindžiami vartotojų apsaugos teisės aktais ir yra skirti užtikrinti tiek vartotojų, tiek pardavėjų interesus.

Jūs esate atsakingi už prekių grąžinimo išlaidas ir riziką. Prekes turėtumėte siųsti šiuo adresu: Gabijos iki paštomatas Gabijos g 36, Vilnius

Negalime būti atsakingi už sugadintas arba prarastas prekes grąžinant. Todėl rekomenduojame apdraustą ir sekamą pašto paslaugą. Negalime grąžinti pinigų, jei faktiškai negavome prekės.

Susisiekite su mumis
Jei turite klausimų dėl mūsų prekių grąžinimo politikos, susisiekite su mumis el. paštu Pagalba@arjosa.lt